تبلیغات در متروی تهران

 

یکی از اثر گذارترین شیوه‌های تبلیغات استفاده از فضاهای ترانزیت شهری است. لوازم نقلیه عمومی شهری به خصوص در شهرهای بزرگ، به طور روزانه درصد زیادی از شهروندان را جا‌به‌جا می‌کند و گاهی اوقات شهروندان زمان نسبتاً طولانی را در این ناوگان حمل و نقل سپری می‌کنند.

 

بدون شک جایی که مخاطبان زیادی را به طور روزانه در اختیار دارد، می‌تواند به عنوان یک مدیوم یا رسانه مناسب تبلیغاتی محسوب شود. یکی از پرترددترین ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران، متروی تهران است که روزانه بیش از سه میلیون نفر را در نقاط مختلف شهر تهران، جابه‌جا می‌کند. در چنین فضایی، بهره‌برداری تبلیغاتی قطعاً می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

 

تبلیغات مترو تهران که شامل بنر ایستگاه‌های مترو، لایت باکس‌های ایستگاه‌های مترو، گیت‌های ورودی مترو، بدنه قطارهای مترو و کتیبه‌های داخل واگن‌های قطار مترو است، با توجه به تعداد سفرهای روزانه در مترو تهران، یکی از روش‌های بسیار اثربخش تبلیغاتی در رسانه‌های محیطی یا Out of Home Media (OOH Media) محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغات ارزان و به صرفه متروی تهران، همواره روشی امن برای کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت تبلیغات محصولات و خدمات خود به‌شمار می‌آید و همچنین به واسطه گستردگی ایستگاه‌ها و تنوع سازه‌ها و فرصت‌های تبلیغاتی در آن‌ها، راهکار تبلیغاتی غیر قابل انکاری برای کسب و کارهای بزرگ محسوب می‌شود.

 

پیشنهاد داریم جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تبلیغاتی در خصوص تبلیغات متروی تهران، با کارشناسان ما در ایماژ تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن تماس: ۲۲۸۴۹۰۱۹